Optimist1 Startet 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2020 Hei, Jeg er på jakt etter baugstige som passer denne båten (Galeon 360) med støpt baugspyd. Kasett vil ikke passe her pga utforming. Må ha noe som er avtagbart. Y-armen inn til skroget blir for kort på modellene jeg har sett pga baugspydet. Noen gode forslag? Erfaringer med modeller uten støttestag? Lurte på om denne kunne passe https://www.maritim.no/batsystem-stige-bu75p-for-baugspyd Tips mottas med takk? Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Hei, du Først vil jeg tipse deg om gruppen «For oss Galeoneiere» på Facebook. Kanskje noen som har gjort tilsvarende der. jeg ville nok gått for løsningen du allerede ser på: lite inngrep med to hull til innfesting til stigen. Bare sørg for å tette godt for vann ved innfesting. mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Optimist1 Svart 28.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Takk for tips og svar Tor Aril! Skal sjekke ut forumet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.