Popeye70 Startet 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2020 En kompis av meg skriver følgende i Facebook-gruppen «Seilere på Facebook»: Jeg har sladdet navnet ettersom han ikke har postet her på BP selv, men posten finnes som nevnt i Seilere på Facebook, og jeg videreformidler eventuelle svar herfra. Er det noen her som har et tips til hvem som kan hjelpe han? @Bjørn Løvjomås - du er vel lokalkjent i området. Har du et tips? Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Kjenner ikke firmaet. Men kan jo vøre verd et forsøk Jon's varme & Kjøleteknikk Jon A Mathiesen Bjørkealleen 19, 4844 Arendal 37 02 88 15 https://g.co/kgs/oBxhCC Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Grimstad Kjøleservice As (nå "Mandal kundeservice avd Grimstad?) har tidligere hjulpet meg med annen kjøledings. Jobber mye med frysere og kjøleskap i butikker , og gjør småjobber for privatpersoner også. Har servicebiler. Muligens de også kan hjelpe og mulig de er i Arendal også. Evt så er det jo ikke lange veien dit. Lekkasje oppdages best dersom det er er sporstoff (farge) i gassen. Vet ikke om det er originalt i slike kjøleskap. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Popeye70 Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Takk til dere begge! Budskapet er bragt videre! Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Framtia Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Jeg egentlig ikke hjelpe så mye med dette problemet, men du får hilse J om at han kan få en kald øl ombord hos meg om han kommer til Arendal i dag ? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Popeye70 Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 (redigert) 42 minutes ago, Framtia said: Jeg egentlig ikke hjelpe så mye med dette problemet, men du får hilse J om at han kan få en kald øl ombord hos meg om han kommer til Arendal i dag ? Jeg har videreformidlet dette livreddende tilbudet. Oppdatering: Han kommer til Arendal i morgen, og har fått kontakt med en kjøletekniker som kommer til båten på onsdag. Redigert 29.Juni.2020 av Popeye70 (see edit history) Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
Framtia Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 ..neste gang kan det være jeg.... ? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.