Lars1977 Startet 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2020 (redigert) Har prøvd å Google litt hva som kan være feil, men uten å lykkes. Har en Mercury 7,5 HK fra ca 1980 som har ligget lagret i over 20 år nå. Da den den ble lagt bort fungerte den, med unntak av følgende feil. Gasshåndtaket stopper ikke opp når du vrir det til full gass og du kan vri det rundt så mange ganger du vil. Jeg husker så vidt at dette oppsto da jeg var på havet med den på slutten av 90-tallet og at jeg da fikk motorstopp. Mener jeg fikk start etter hvert og kom meg til lands uten å måtte ro alt for mye, men det er så lenge siden at jeg ikke husker flere detaljer. Motoren ble lagt bort etter det. Tenkte jeg skulle fikse den litt opp for enten å bruke den eller å selge den. Noen som kan ha en teori om hva som er feil? Er det kanskje bare gasswiren som har røket? Redigert 28.Juni.2020 av Lars1977 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Høres ut som gasswiren eller noe annet i overføringen fra håndtak til forgasser. det burde ikke være så vanskelig å finne ut hva som har skjedd hvis du følger wiren fra ene enden til den andre. Den kan jo bare ha hoppet av. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.