Per Spelmann Startet 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2020 (redigert) Mulig dette er et helt idiotspørsmål, men jeg prøver ? Kan man montere styrekonsoll på alle påhengsmotorer? Har en Pioner maxi hvor jeg fått bekreftet at det kan monteres styrekonsoll, men aner ikke om det går på moteren jeg har. Noen som kan opplyse meg? Motoren er en 9,9 suzuki og ser slik ut: Redigert 28.Juni.2020 av Per Spelmann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Korsfjord Svart 28.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2020 Ikke på alle, men mange. Din motor var vel ganske vanlig på diverse joller for en del år siden. Ofte må man ha noen braketter for å få festet kabler til gass og gir, og eventuelt også styring. Ville ha undersøkt hos Ravns Garage for å skaffe disse delene. Sitér dette innlegget Link to post
Bosjø Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Braketter får du sikkert fatt i på finn.no Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 At man kunne montere styrekonsoll på påhengsmotoren høres nesten litt farlig ut. Vanligvis monteres det i båten Darimot Gass/Gir Konsoll er ganske vanlig . Fra spøk. Gå på hjemmesiden til Suzuki. der vil du finn ombygningskitt for din motor om det finnes. Kan være greit å se alle deler før du bestiller på Finn , slik at du er sikret at du får alle deler. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.