JRK Startet 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2020 Hei Har i aller år brukt MaxWax sine skiver gul for akrylpasta og grå for selve poleringen. Så kjøpte jeg noen skiver fra Biltema. Disse var det langt fra samme futt i. Maksinen er en Rupes Bigfoot. Hvilke erfaringer har folket med skiver fra forskjellige leverandører? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Tidligere har jeg brukt en rød fra 3M som var hard og med bølgete overflate. Fungerte glimrende med Autosol på "vinkelsliper" poleringsmaskin. Nå har jeg brukt noen puter kjøpt hos Bilpleiekongen. Var noen røde harde som ble sterkt anbefalt til polish med "high cut". Brukt på en DA maskin. Meget fornøyd. Husker ikke i farten hvilke de var, men fikk gode svar på mine spørsmål hos dem. Jeg brukte kun polish med "high cut" og disse paddene i fjor. I år var båten fremdeles så blank at jeg bare vasket den og vokset. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.