Maika Startet 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2020 Da vi var i Kosterhamnenen nå, så lå det tre spesialmerker/gule staker som av mye av bukten. De var ikke merket av på min nylig oppdaterte Navionics-kartbrikke, men jeg ser de er der i Gule Siders kart: https://kart.gulesider.no/?c=58.882275,11.049907&z=16&l=nautical Hva er hensikten med disse? Det ser jo ut som det er lov å legge seg innenfor dem..er de der for å markere leden inn til brygga innerst, dvs at det ikke er lov å krysse imellom dem? Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Tror de markere røret som går ut...... men husk markeringen for ankringsforbudet litt lenger inn Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Maika Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 (redigert) Ah, det er det nok, ja. Jeg tenkte ikke på å se nøyere på at den røde linjen:) De er vel også nye (eller jeg husker i hvert fall ikke at jeg har tatt hensyn til de før.) Redigert 29.Juni.2020 av Maika (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Mener det var en tråd her på BP for flere år siden om en båt som låg veldig nære en sånn linje, da kustbevakningen kom.........det var noenstans på Nordkoster Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Maika Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Tror det var en av buktene på Nord-Koster der det da nylig var blitt stengt for ankring. Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Vannintak til østersfarmen inne på land. Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Altså mindre risikofylt å bade over det enn over utløpet nord for Vesterø havn Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Maika skrev for 3 timer siden: Altså mindre risikofylt å bade over det enn over utløpet nord for Vesterø havn Dere liker jo å ankre over dette utløpet.... Sitér dette innlegget Link to post
Maika Svart 29.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Nja, vi liker å ankre, men å ankre opp der rør plutselig slutter å være markert (og der det plutselig bobler opp i ny og ne) prøver vi å slutte med :) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 30.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 (redigert) Feilpost. Redigert 30.Juni.2020 av Flid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.