erlend mb Startet 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2020 Hei. Jeg har solgt båten jeg har hatt en del trøbbel med. Nå vil jeg ha en ny, med mindre trøbbel med. Er det mulig å få en grei båt til familien på 5 med over 50 hk til rundt 100 000k? Jeg har sett litt på bow ridere og day cruisere, da det appellerer å ha hele familien bak vindskjermen, men det er ikke noe must. Båt rundt 18 fot tenker jeg. Jeg har sett på en 30 år gammel båt med en 4 år gammel motor. Er det veien å gå, eller er det bedre å gå for noe der motor og båt møtes på midten i alder? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 29.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2020 Nyere motor og "eldre båt" er en god kombinasjon mtp mest mulig båt og best mulig driftssikkerhet for pengene. Mange skrog var gode i vannet før i tiden også. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
erlend mb Svart 30.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 (redigert) Båten er en 89 mod ryds 530dc. Det er vel skum i bunnen av disse båtene, og den kan man vel gå ut fra er full av vann. Styre unna? 69 000,- Redigert 30.Juni.2020 av erlend mb (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 5 personer 18-19 fot og vannsport? Husk å kjøp stor nok motor. Mange båter i Norge har litt liten motor. Hadde en Askeladden 475 med 50 hk. Den ble solgt pga problemer med å drive med vannsport.. Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.