Jump to content

Edit History

LALUNA II

LALUNA II

Den normale bruker som ikke abbonerer på noen ekstratjenester kan bare se loggen 3døgn tilbake
Abbonerer du kan du se 30 dager tilbake
i de fleste tilfeller vises kun båtnavn på Marinetraffic
Hva datatilsynet godtar av logging av tidligere data er for meg ukjent

Fant en artikkel om emnet for de som orker å lese gjennom dette
https://www.regjeringen.no/contentassets/1c85116ad4e642fb83c02e981e5f243b/2013arbgrupperapportmeldingssystemer.pdf

F.eks

Kapittel 3.Arbeidsgruppens mandat, sammensetning og arbeidFiskeri-og kystdepartementet besluttet ved brevdatert27. september 2011 å nedsette en arbeidsgruppe med representanter fra både Kystverket og departementet. På bakgrunn av tidligere innspillfra Kystverket,ble arbeidsgruppen gitt i mandat å gjennomføre en juridisk vurdering av regelverk som kan ha betydning for adgangen til å dele data fra ulike systemer for overvåking av skipstrafikk og maritime rapporterings-og meldingssystemerinnenfor Kystverkets ansvarsområde.Det skullei denne forbindelse ses hen til nasjonal lovgivning, internasjonale konvensjoner, EU-rett og EØS-avtalen. Arbeidsgruppen fikk videre i oppdrag å identifisere problemstillinger som ev. burderedegjøres for eksternt

-2020-jul-2-013.jpg

LALUNA II

LALUNA II

Den normale bruker som ikke abbonerer på noen ekstratjenester kan bare se loggen 3døgn tilbake

-2020-jul-2-013.jpg

LALUNA II

LALUNA II

Den normale bruker som ikke abbonerer på noen ekstratjenester kan bare se loggen døgn dager tilbake

-2020-jul-2-013.jpg

• Create New...