Komlo Startet 30.Juni.2020 Del på Facebook Startet 30.Juni.2020 Dette vert litt generelt, og kanskje vanskeleg å svara på, men eg prøver likavel. Er det slik at "alle" 75hk er same motor som 90hk? Korleis veit ein evt om det er tilfelle eller ikkje? Kva med 70hk og 80hk? Kva må ein forventa å betala for å få noko slikt til? Grunnen til at eg lurer er at eg finn mange aktuelle båtar, men med litt "for liten" motor. Få båtar med "stor nok" motor. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 30.Juni.2020 Del på Facebook Svart 30.Juni.2020 Nei.. Slik er det ikke. Noen kan det gjøres med, andre kan det ikke gjøres så enkelt med. Prisen strekker seg fra forholdsvis billig til kjempedyrt. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 30.Juni.2020 Del på Facebook Svart 30.Juni.2020 Komlo skrev 6 minutter siden: Er det slik at "alle" 75hk er same motor som 90hk? Korleis veit ein evt om det er tilfelle eller ikkje? feks ved å sammenligne spesifikasjonene for de aktuelle motorene. Men så kan det i tillegg være forskjeller som ikke synes i spesifikasjonene. kjøp den motorstørrelsen du vil ha , eller lev med det du finner. En slik 10hk oppgradering er det ikke sikkert du merker så veldig mye til, annet enn at lommeboka blir lettere Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Komlo Svart 1.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Juli.2020 Takker for svar. Då legg eg den ideen død. Eg hadde håpa det var så enkelt som å byta ein billig chip/kontrolleining i motoren og evt. propell. Og at dette kunne gjerast på nær sagt alle motorar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.