keha Startet 30.Juni.2020 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2020 Har en 2020 mod Yamaha 150 HK. Det skal være en mulighet for å koble til hageslangen for å flushe ut saltvann. Men hva slags overgang/ Kobling må jeg ha for å koble slangen til motor? Manualen sier ingenting spesifikt om dette, kun at disse er tilgjengelig i vanlige butikker. Noen som vet hva slags overgang/kobling jeg trenger ? Kevin Sitér dette innlegget Link to post
aroneid Svart 30.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 3/4" er det vel mener jeg å huske (har F150). https://www.biltema.no/fritid/hage/vanning/slangekoblinger/tilkoblingsnippel-2000021645 Sitér dette innlegget Link to post
keha Svart 30.Juni.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2020 Takk for det ! Da blir det en liten tur nedom BT i morgen. Skal bli spennede å se om det er mulig å bruke mindre enn 1000 kr på denne handle runden. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.