Jump to content

Edit History

Fantino

Fantino

Det som vel er sammenlignbart er efficiency class/merking og Nominelt årsforbruk. Dette er oppgitt til A(gul) og 138 kWh/år for sunwind 50 liter. Etter litt googling fant jeg denne for Dometic CRX 50 (CRE var vanskelig å finne..). Dometic er påpasselige med å ikke legge en skikkelig Energy Label tilgjengelig, men tallene under er tydeligvis iht div standarder og ganget med 365 dager og sammenlignet med årsforbruk på Sunwind så ser det ikke ut som om Dometic har funnet strømforbruk-Nirvana? Jeg hadde handlet Sunwind og hatt råd til solceller og regulator i tillegg innenfor prisen av tilsvarende Dometic.

AAF19ABA-C91D-468C-8A83-05B28C5424E2.png

Fantino

Fantino

Det som vel er sammenlignbart er efficiency class/merking og Nominelt årsforbruk. Dette er oppgitt til A(gul) og 138 kWh for sunvind 50 liter. Etter litt googling fant jeg denne for Dometic (se bilde).

Red: feil bilde - må lete mer..

0065DB8B-A96D-418B-B7AA-5726A700F4DF.jpeg

Fantino

Fantino

Det som vel er sammenlignbart er efficiency class/merking og Nominelt årsforbruk. Dette er oppgitt til A(gul) og 138 kWh for sunvind 50 liter. Etter litt googling fant jeg denne for Dometic (se bilde).

Jeg hadde kjøpt sunwind ?

0065DB8B-A96D-418B-B7AA-5726A700F4DF.jpeg

• Create New...