Ravis Startet 1.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2020 (redigert) Sist uke fant jeg fuglebæsj på stoffet til sitteputene i båten. Jeg fjerna straks, men det er mørke skjolder igjen. Jeg vet stoffet og putene i denne båten skal tåle en del, men før jeg prøver mer, så lurer jeg på om folket her har tips og triks. Hvordan bør jeg nå gå fram? Redigert 1.Juli.2020 av Ravis Stavefeil (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 1.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2020 Dersom du har nirroxstoff kan du prøve Nirocleaner. Finnes hos knappnålen.no. Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 1.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2020 Takker! Da skal jeg prøve å finne ut om jeg har det stoffet. Klarer man å se det av et bilde? Jeg har ikke instruksjonsbok. Har venta på den siden jeg kjøpte båten Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 1.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2020 (redigert) Knappnålen.no når jeg ikke fram til. Noe er galt <= feil lenke Redigert 1.Juli.2020 av Ravis Riktig lenke: knappenaalen.no (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
trainman Svart 1.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2020 Prøv knappenaalen.no Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Har fått vite at stoffet er Sunbrella. Askeladden har brukt Sunbrella, Niroxx og Silvertex i båtene, alt etter modell. Vil Niroxx Cleaner funke godt også på Sunbrella? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Ser faktisk ut som om du kan bruke klor. Dette sto på hjemmesiden deres: "When tough stains such as mold or mildew occur, Sunbrella fabrics can be cleaned with bleach without losing color." Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Hjelpe meg :o Takk for tips! Holy moly... tør vi det? Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Følg blandingsforholdet som står på flaska. Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 (redigert) Takker! Jeg fant dette, og nå er puten dynket i denne blandingen og tildekka med plast. Tenker det skal få stå sånn 10-60 min før jeg gnir forsiktig, spyler og lufttørker Redigert 2.Juli.2020 av Ravis Mer informasjon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Det viser seg at det er mink som har pissa og bæsja på puta. Fant bæsj og makrellhoder i kalesjegarasjen, så nå har jeg to Conibear120 feller ute. Noen som vet om Nirocleaner tar minkeurin? Jada, sikringen er på her på bildet, men ble tatt av når jeg forlot båten Sitér dette innlegget Link to post
Ravis Svart 18.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.August.2020 For de som måtte lure: Jeg tok 3 mink på kort tid(alt gjort ihht loven). Jeg tipper det er flere Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.