JRK Startet 1.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2020 (redigert) Hei, Trenger å vite om man kan oppnå selektivitet mellom en 6A MCB C-karakteristik automatsikring og en 0.5A MCB C-karakteristik. Alternativt B-karakteristikk på 0,5 A Automaten Redigert 1.Juli.2020 av JRK (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
YngveKL Svart 1.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2020 (redigert) Det spørs hva du legger i selektivitet Mener du total selektivitet, så er svaret ganske enkelt nei (på begge). Det mangler informasjon for å kunne beregne, kabeltype, forlegningsmåte, forlegningslengde, største og minste kortslutningsstrømmer, opplysninger og forutstående nett ++ ... Edit: Må kanskje moderere meg litt. Søkte på nettet og da fikk jeg opp et resultat fra Hager hvor det stod at det var mulig. Jeg har ikke tilgang på febdok så får heller ikke sjekket. Men det finnes selektivitetstabeller fra eks Schneider på nett Redigert 1.Juli.2020 av YngveKL (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 1.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2020 Ok Takk skal du ha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.