Jump to content

Edit History

Goodspeed

Goodspeed

Nå vil du sikkert få svar ut i fra folks egne preferanser. Alt blir jo en subjektiv vurdering ut i fra smak og behag, all den tid de to båtene er relativt lik utformet. Det som jeg kan svare for ut i fra mitt eget valg (viksund 340) er bl.a følgende

den er bredere, og dermed mer volum.

Separat dusjkabinett

midtstilt seng i forkabin med lett adkomst for begge fra begge sider

bra utformet fly

romslig gjestelugar

linjene litt "mykere" på Viksund (selvsagt min egen oppfatning :) )

Så hadde jeg jo selv hørt mye godt om Viksunden og hvordan de er bygget opp med merking av alt av ledninger og gjennomføringer, finesser og hvordan alt er veldig gjennomtenkt av løsninger. Samtidig opplevde jeg at det var større utvalg av viksund med aksling, enn f.eks rivieraen, men her kan det godt det bare var jeg som ikke har fått med meg alle rivieraene med aksling.

Noen innspill i alle fall basert på mine hovedpunkt ifm kjøp av vår. :)

Goodspeed

Goodspeed

Nå vil du sikkert få svar ut i fra folks egne preferanser. Alt blir jo en subjektiv vurdering ut i fra smak og behag, all den tid de to båtene er relativt lik utformet. Det som jeg kan svare for ut i fra mitt eget valg (viksund 340) er bl.a følgende

den er bredere, og dermed mer volum.

Separat dusjkabinett

midtstilt seng i forkabin med lett adkomst for begge fra begge sider

bra utformet fly

romslig gjestelugar

linjene litt "mykere" på Viksund (selvsagt helt etter min smak)

Så hadde jeg jo selv hørt mye godt om Viksunden og hvordan de er bygget opp med merking av alt av ledninger og gjennomføringer, finesser og hvordan alt er veldig gjennomtenkt av løsninger. Samtidig opplevde jeg at det var større utvalg av viksund med aksling, enn f.eks rivieraen, men her kan det godt det bare var jeg som ikke har fått med meg alle rivieraene med aksling.

Noen innspill i alle fall basert på mine hovedpunkt ifm kjøp av vår. :)

• Create New...