Jump to content

Edit History

Stekepanne

Stekepanne

Jeg har låst Netflix til laveste kvalitet som skal da bruke ca 300mb i timen, noe jeg føler at stemmer. Det vil da bli 2x0.3x21=12.6gb
Meg bekjent er det få andre tilbyderen som har denne muligheten. Jeg har spurt både TV2 og dPlay om å innføre dette, men ikke skjedd noe foreløpig.

TV2 og dPlay spiser rundt 2gb i timen.

2x2x21=84gb

Nrk ser vi aldri på, så der vet jeg ikke.

Youtube har mulighet for å begrense kvaliteten, men den tilbakestilles til «Auto» når man lukker applikasjonen. med god 4G-dekning er «auto» ganske høy kvalitet. Har spurt her også om mulighet til å kunne fastlåste kvaliteten.

Stekepanne

Stekepanne

Jeg har låst Netflix til laveste kvalitet som skal da bruke ca 300mb i timen, noe jeg føler at stemmer. Meg bekjent er det få andre tilbyderen som har denne muligheten. Jeg har spurt både TV2 og dPlay om å innføre dette, men ikke skjedd noe foreløpig.

Youtube har mulighet for å begrense kvaliteten, men den tilbakestilles til «Auto» når man lukker applikasjonen. med god 4G-dekning er «auto» ganske høy kvalitet. Har spurt her også om mulighet til å kunne fastlåste kvaliteten.

Stekepanne

Stekepanne

Jeg har låst Netflix til laveste kvalitet, i følge Netflix skal det være ca 300mb i time, noe jeg føler at stemmer med dataforbruket. Meg bekjent er det få andre tilbyderen som har denne muligheten. Jeg har spurt både TV2 og dPlay om å innføre dette, men ikke skjedd noe foreløpig.

Youtube har mulighet for å begrense kvaliteten, men den tilbakestilles til «Auto» når man lukker applikasjonen. med hod 4G-dekning er «auto» ganske høy kvalitet. Har spurt her også om mulighet til å kunne fastlåste kvaliteten.

• Create New...