Rookie_332 Startet 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2020 (redigert) Skjønner at den skiller ut smuss og vann men lurer på hvordan den kulen og spindelen nr 10 her fungerer ? https://www.maesco.com/products/racor/r_tbn_intro/r_tbn_assm900ma/r_tbn_assm900ma.html Da min var helt tett kula satt helt fast og rensa bort dritt der nå er alt gullene rent ? Redigert 2.Juli.2020 av Rookie_332 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Noen ? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Har du prøvd Google?? Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Får man en slik RK32348 i Norge? Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 TrikkerN Lønning skrev 35 minutter siden: Har du prøvd Google?? He he ikke den frekke tonen der ?? gjorde faktisk det ? super bilde men igjen må jeg ha det inn med teskje , rød pil diesel inn ? , Blå piler vann evt dritt blir igjen i bunn ? Diesel blir presset opp og går igjennom filteret før det går rent ut til fin filter motor ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Står bedre forklart i teksten ved siden av illustrasjonen @Rookie_332 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Rookie_332 Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 enslagsgjest skrev 5 minutter siden: Står bedre forklart i teksten ved siden av illustrasjonen @Rookie_332 Ja leste det men tror engelsken min begynner å ruste ? noen som kan forklare hele prosessen med pilene der ? Sitér dette innlegget Link to post
TrikkerN Lønning Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Det ser ut som du har skjønt det ? Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Rookie_332 skrev 37 minutter siden: Blå piler vann evt dritt blir igjen i bunn ? Ja dieselen går igjennom en sentrifuge som slenger ut vanndråper og andre ulumskheter. Fordi vann er tyngre enn diesel synker det på bunn. Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Rookie_332 Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 TrikkerN Lønning skrev 7 minutter siden: Det ser ut som du har skjønt det ? Nice takker og bukker trikkern flott illustrasjons bilde ? Siste spørsmål der kulen er det en slags tilbakedlags ventil Sitér dette innlegget Link to post
Rookie_332 Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 enslagsgjest skrev 1 minutt siden: Ja dieselen går igjennom en sentrifuge som slenger ut vanndråper og andre ulumskheter. Fordi vann er tyngre enn diesel synker det på bunn. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.