FredT Startet 9.Oktober.2005 Link til dette innlegget Startet 9.Oktober.2005 Hei venner, Har tenkt å sette/sende bort kalesjen for vask og impregnering. Noen som har erfaring med et anbefalelsesverdig firma? FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
ray Svart 9.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2005 (redigert) Jeg brukte ett firma i fjor som heter Diola, veldig godt fornøyd. Priser fra 900 til 1400 etter størrelsen. Har tlf nr.på jobben skal ta det med i morgen Redigert 9.Oktober.2005 av ray (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
MortenF Svart 10.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2005 Har gode erfaringer med Lambertseter vask og renseri. De vasker og impregnerer for en masse folk i området. Kanskje ikke helt i ditt nærområde men... Lambertseter Vask og Renseri Cecilie Thoresens v 17, 1153 Oslo 22 28 98 46 Eller så vet jeg at Alf Hansen as har en avd. på Høvik (http://www.alfhansen.no) mf Sitér dette innlegget Link to post
FredT Svart 10.Oktober.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2005 Jeg takker for svarene og tar kontakt med de nevnte. Skal jeg først sende kalesjen spiller det jo liten rolle hvorhen den skal. Alf Hansen syr vel kalesjer også - så kanskje der blir førstevalget. Jeg mener - de vet jo sikkert hva det dreier seg om.....hvordan de skal behandles og slikt. Forøvrig står båten nå trygt på land. Fikk vinterkalesjen og stativ/presenning på seg i går i det skjønne (utover dagen iallfall) høstværet. mvh FredT Sitér dette innlegget Kystskipper 1980 Fredrikstad Navigasjonsskole Link to post
ray Svart 10.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2005 Tlf til Diola 61312481/92088660 De er også bilige på rep av kalersje Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
BEG Svart 10.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2005 Rett utenfor Tønsberg (Vear) holder Per-Oscar Meier til. Han syr kalesjer og med meget god kvalitet i arbeidet. Brukte han til å vaske min kalesje og mener jeg betalte rundt 800. Telefon 33 36 51 84 Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Gerhard Svart 10.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2005 Rett utenfor Tønsberg (Vear) holder Per-Oscar Meier til. Han syr kalesjer og med meget god kvalitet i arbeidet. Brukte han til å vaske min kalesje og mener jeg betalte rundt 800. Telefon 33 36 51 84 Mvh. BEG <{POST_SNAPBACK}> Jeg fikk han til å sy over alle sømmene, rense og imprignere kalesjen min.Ca 1200.- tror jeg. Den har aldri lekket så mye som den gjorde etter det.... Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
MortenF Svart 11.Oktober.2005 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2005 Salmaker Arild Broberg Fyrstikkalleen 21, 0661 Oslo 22 19 77 44 Kjapp og proff på rep. av kalesjer, så lenge du ikke ringer i April. Greie priser. Han gjør riktignok ikke vask eller impregnering. Mf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.