Scand Baltic Startet 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2020 Etter at de gamle EC spakene har tatt kvelden og det er nærmest umulig å få tak i ny prosessor til disse ligger det an til helt nytt system. Fryktelig dyrt men må jo ha noe som virker. Har vært å sett på Flexball 4500 som ABAS Marin i Lier forhandler. Noen med erfaringer med dette systemet? Har også sjekket Glendinning som er svært mye brukt også. Eventuellt andre merker jeg bør sjekke. Dette er da elektroniske spaker med aktuatorer som dytter på wire. Motorer er mekaniske 63P. Setter pris på innspill her. Ingen av de jeg har sett på er på lager så båtferien i år anser jeg som avlyst. Ønsker derfor å sjekke litt ut føre jeg «bråbestiller» noe. Samtidig kan jeg heller ikke vente lenge hvis jeg skal få de føre høsten. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Fikk et tilbud fra de på 55000,- for 2 styreposisjoner og 2 mekaniske motorer. Pengene gikk desverre til oppussing av bolig Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Scand Baltic Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Ja, ja, det viktigste er å få brukt opp penga? Kursen er elendig om dagen men er rundt der jeg har fått pris. Tenker mest på hvordan ettermarkedet er om noen år så det ikke blir slik det er med de EC'ene jeg har i dag som det ikke er deler å oppdrive. Sitér dette innlegget Link to post
cmb Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Zf microcomander. KGK Norge har de. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Har du noe erfaring med microcommander @cmb ? Sitér dette innlegget Link to post
cmb Svart 2.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Har kjørt båt med slikt system for en del år siden. Fungerer bra. Tror dette er mye brukt i Europa. ZF Norge (KGK) har hatt dette i mange år. Ta en prat med de. Sitér dette innlegget Link to post
Scand Baltic Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2020 Ringer dem i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.