Sholsen58 Svart 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2020 Det er lov å omsette selvbygd båt uten CE-merking hvis den er bygd før 2006 mener jeg det er. Er iallefall et årstall som gjelder om du kan selge uten merking. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2020 Hoff.... noen som kommer til å gruble litt i natt tenker jeg.... ikke noe gøy start på nyervervelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2020 Scand Baltic skrev for 1 time siden: men det er vel ikke lov å omsette en båt uten CE merking. Trur nok at litt googlesøk kan gi svar på slik, heller enn å annta at alle eldre, ombygde og heimebygde båter er forbudt å omsette. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
andersb Svart 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2020 er det ikke 5 år man må eie før man kan selge? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 - Trasig! No veit ikkje eg kven som faktisk har utført denne konstruksjonen, men dette båtbyggeriet var ikkje akkurat kjent for å levera godt handtverk i den perioden desse båtane vart produsert.. Mitt råd er å få utført ein skikkeleg tilstandskontroll på heile båten, det kan vera greit å kjenna til "heile bildet" når saka skal på bordet. Dette kjem jo tross alt til å kosta nokre kroner. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Mitt råd er å gjøre om kjøpet Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
lurvetass Svart 5.August.2020 Link til dette innlegget Svart 5.August.2020 Hvordan har det gått med denne båten? Hevet kjøp eller reparasjon? Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
bjorngb Svart 5.August.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.August.2020 Det ble reparasjon fulgt av sommerferie som er på hell. Alle skal på jobb på mandag ? Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 5.August.2020 Link til dette innlegget Svart 5.August.2020 Håper det løste seg med at selger stilte opp eller forsikring. Og at det ble en god og holdbar løsning. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.