Bcrazy Startet 2.Juli.2020 Del på Facebook Startet 2.Juli.2020 Har bytttet fra originale til doble Dellorto forgassere i min nidelv 18. På de originale forgasserne var det koblet en slange fra bensinpumpen og opp til ene forgasseren. Hva slags funksjon har denne? Er det noen form for trykk/volum regulering? Sitér dette innlegget Link to post
Buttnes Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Er nok en sikkerhetsfunksjon i pumpa slik at dersom det blir gjennomslag så går bensinen opp i forgasser istedet for å renne ut i bunn på båten. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Jeg tror den er der for å suge ut bensindamp i fra forgasser slik at man ikke risikerer forgasser brann . Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 pipe skrev 31 minutter siden: Jeg tror den er der for å suge ut bensindamp i fra forgasser slik at man ikke risikerer forgasser brann . Sitér dette innlegget Link to post
Bcrazy Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Buttnes skrev for 2 timer siden: Er nok en sikkerhetsfunksjon i pumpa slik at dersom det blir gjennomslag så går bensinen opp i forgasser istedet for å renne ut i bunn på båten. Det høres litt rart ut, hvorfor skulle det renne ut, om det blir hull i membranet i pumpa, vil den bare pumpe dårligere? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.