R.O Startet 2.Juli.2020 Del på Facebook Startet 2.Juli.2020 Dere som har startet båtferien, hvordan ser det ut. Er det fulle havner...? Jeg har en transportetappe fra Oslo til Grimstad som starter i morgen, tenkte å bruke ca. 4 dager. Ser ut som jeg bør time Rakkebåene til Lørdag. Med litt halvbra vær tenkte jeg å satse på gjestehavner, Tønsberg eller Havna på Tjøme som første stopp fra fredag til lørdag... Sitér dette innlegget Link to post
bjorngb Svart 2.Juli.2020 Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Vi ligger i Verdens ende. Relativt god plass. Kanskje 40% ledig. Sitér dette innlegget Link to post
R.O Svart 2.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Juli.2020 Takk, det er jo også et godt alternativ før videre ferd rundt rakke... Sitér dette innlegget Link to post
Knude Svart 3.Juli.2020 Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 Normalt besøk i Grimstad. Mye store båter som vanlig. Alltid plass til en til ........ Sitér dette innlegget Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Mouche Svart 3.Juli.2020 Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 (redigert) Lillesand; Normalt besøk, men veldig mange store vestlandsbåter (med vannscootere på hekken) innerst i gjestehavna. Fortsatt plass til flere. Redigert 3.Juli.2020 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Frivakt Svart 3.Juli.2020 Del på Facebook Svart 3.Juli.2020 Startet ferien i går. Gikk fra Hvaler til Sandefjord. Her er det svært god plass. Men det varierer nok mellom havnene. Vi forsøkte å reservere plass i Stavern, men det kunne vi bare glemme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.