Jump to content

Edit History

pipe

pipe

tullerici skrev for 8 timer siden:

Men tidligere som dem sa på forumet her så er det annen utveksling på mercruiser 3.8l å Volvo penta v6 / aq145? Som har stått i tidligere tipper jeg! 

 

I værste fall er motoren du har kjøpt en 175 HK men da må den være en 4,3L og ikke en 3,8L.
Hva det kan være av hk i 3,8L aner jeg ikke men trolig så lite at differansen til AQ145 sine 138 hk ikke er større enn det går eller kan løses med en annen propell.
Vet ikke hva det er plass til av propell på VP drevet ditt men godt mulig det finnes en propell som kan utligne utvekslingen også hvis det er 175 hk versjonen

Det finnes sikkert bra med ekspertise på VP 280 drev her inne så du kan jo starte en ny tråd med utveksling og propell valg hvis det viser seg at det er 4,3L 175HK motor.

pipe

pipe

tullerici skrev for 7 timer siden:

Men tidligere som dem sa på forumet her så er det annen utveksling på mercruiser 3.8l å Volvo penta v6 / aq145? Som har stått i tidligere tipper jeg! 

 

I værste fall er motoren du har kjøpt en 175 HK men da må den være en 4,3L og ikke en 3,8L.
Hva det kan være av hk i 3,8L aner jeg ikke men trolig så lite at differansen til AQ145 sine 138 hk ikke er større enn det går eller kan løses med en annen propell.
Vet ikke hva det er plass til av propell på VP drevet ditt men godt mulig det finnes en propell som kan utligne utvekslingen også hvis det er 175 hk versjonen.

OMC Cobra 800 drev ble brukt på V6 og V8.

Spennet på HK var da 175-260HK på samme utveksling.

Det finnes sikkert bra med ekspertise på VP 280 drev her inne så du kan jo starte en ny tråd med utveksling og propell valg hvis det viser seg at det er 4,3L 175HK motor.



×
×
  • Create New...