tullerici Svart 4.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2020 pipe skrev 32 minutter siden: Ja takk for det. Har selv ett lignende prosjekt da jeg har en 1986 modell SeaRay Monaco med Mercrusier/OMC 4,3L med OMC Cobra drev liggende på land på hytta. Har eid den siden midt på nittitalet Den lekker vann inn rundt transom så den må demonteres ned til bart transom hull for å finne ut hvorfor. Har kjøpt ny båt til å ha på hytta og med stadig nye ting som må gjøres har denne rykket nedover på prioriteringslista vært år. Kjenner dette prosjektet fortjener å komme på topp igjen og kjenner lysten begynner å komme etter inspirasjon i fra deg. Kanskje vi ender opp med parallelle prosjekter? Ja fult mulig det. Har lest mye om cobra, mercruiser, Volvo drev. Skjønt det slik cobra drev er gode dem om man behandler dem rett men det gjelder alle drev. Lysten på sjøen i 4 uker er liten da jeg har lyst å jobbe med prosjektet mitt å få klar båten... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.