ray Svart 27.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2006 Hm.. hm.. ca en evighet siden siste oppdatering her ja, men jeg har da fått gjort noe for det om jeg ikke har vert på forumet da. Har fått bygget opp bakveggen igjen. tror den skal holde nå. Etter sliping var det dags for grunning. OBS bilde tatt med mobil Og til slutt fikk jeg på lakken... Er nå snart ferdig med å slipe ned båten under, skal så grunne med anti pest og legge på bunnstoff. (Edit: Redigerte så bildene vises i selve innlegget. Du valgte feil knapp når du la inn bildene. Du valgte "Sett inn link" istedenfor knappen "Sett inn bilde". Batdilla) Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
ray Svart 27.Mars.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Mars.2006 Obs.. hva skjedde her da men men linkene til bildene virker da.. Hva anbefales av bunnstoff da? Båten ligger i fersk vann fra mai til slutten av august. står tørt i garasje resten av året. Valget er mellom Jotun selv polerende (ca 400 kr literen) Biltema (cs 150 kr literen) eller ikke noe pga ferskvann.. Heller mest til Jotun selv, fikk høre att biltema sin måtte legges på seinest 7 dager før sjøsetting. Kjøre uten???? virker litt rart for meg da, men er jo fresk i båtsammenheng. Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
hansiver Svart 30.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2006 Da jeg eide båten (ja det var nok meg du kjøpte den av) brukte jeg Biltema bunnstoff på den så den er vant til den typen. Hyggelig å se at båten har kommet til noen som tar vare på den. Hans P Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 30.Mars.2006 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2006 Obs.. hva skjedde her da men men linkene til bildene virker da.. Hva anbefales av bunnstoff da? Båten ligger i fersk vann fra mai til slutten av august. står tørt i garasje resten av året. Du trenger ikke bunnstoff når båten ligger i ferskvann. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
ray Svart 29.September.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.September.2006 Vel vel båten er nå solgt, den nye eieren ser ut til å fortsette oppusinga, så det blir nok en flott båt igjen... litt trist Men VELDIG moro men den nye båten Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.