jonjul Startet 3.Juli.2020 Del på Facebook Startet 3.Juli.2020 Har en Raymarine RC530 som ikke får GPS signal (NO FIX) har mistanke om defekt GPS antenne. Noen som vet hvor jeg får kjøp antenne til denne eldre plotteren, eller har ei antenne til denne for salg eller test? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 4.Juli.2020 Del på Facebook Svart 4.Juli.2020 (redigert) Det kan være batteriet i antennen som er gåent ..men selvfølgelig også antennen... Jeg opplevde det samme med min C 80 i fjor...byttet batteri i antennen, men det var det samme... Fikk høre av forhandler det var et problem med disse ekstern antennen at de mistet forbindelsen til plotter etter noen år...kabelen... Ny antenne var heller ikke å få kjøpt lengre... Jeg kjøpte ny plotter. Redigert 4.Juli.2020 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonjul Svart 4.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2020 Hei, har forsøkt å bytte 3v batteri, uten at dette hjalp. Kjøp av ny er et godt alternativ, men finner ingen som passer etter dagens innfellingsmål. Derfor hadde det vært praktisk med bytte av bare antenne. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 4.Juli.2020 Del på Facebook Svart 4.Juli.2020 Skjermer med "høydeprofil" er helt ute på nye plottere så langt jeg har sett...bare widescreen som brukes nå... Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 4.Juli.2020 Del på Facebook Svart 4.Juli.2020 Du har vel kanskje en vhf med dsc og gps ombord ? Kan jo prøve å dele posisjon fra denne Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.