Jump to content

Comet 16 eigarar her? Trenger mål av ruter på vindskjerm.

jhustv

Recommended Posts

Nyleg erverva meg ein Comet 16 for ein billig peng. Etter ca. 3 veker med sliping og pussing skulle båten endeleg malast. Dessverre var ikkje dette planen til garasjedøra mi, og så snart båten blei dratt ut på hengar, fall garasje døra ned og knuste dei to frontrutene på vindskjermen. Ramma til vindskjermen fekk seg ein skikkelig trøkk også, men dette vil eg kunne fikse.  

Men eg har no problemet med å få korrekte mål til nye ruter då ramma er delvis ødelagt og demontert.

Er det andre Comet 16 eigarar her med same båt som på bilete under, og som hadde vore hyggelige nok til å måle størrelsen på frontrutene sine for meg, dvs. mellom listene (sjå bilete for beskrivelse)? Eg innser at dette ikkje blir korrekte mål, men eg klarar sjølv å måle overlappen på lista på mi eiga ramme, som då gir ca. korrekte mål.

I tillegg lurer eg på tips om evt. leverandørar av 6mm herda glas på vestlandet, helst i Bergen, og som kan levere herda glas på mål, så tidleg som mulig. Alternativet blir plexiglas eller den slags i år. Nokon innvendigar på materialvalg her?
På førehand, takk for alle svar.

040_1047767385.jpg

040_83656320.jpg

040_1047767385 – Kopi.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...