Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Hehe, jeg er nok blitt ganske godt bitt av den basillen jeg også.:giggle: Akkurat nå prøver jeg å komme over/forstå hvorfor jeg bare oppnår 10% slip med en relativ døll DF-150 med 2,5:1 girutveksling. Jeg antar at slip% går litt opp etterhvert som motor heves, men dette var totalbom - eller nesten ihvertfall... 2 hakk opp og så er vi kanskje på 5700-5800? Kanskje, kanskje ikke. Hjernen er alene i kveld. 1" ned? 1,5" ned? Ett hull opp? 2 hull? :giggle:

Solseng

Solseng

Hehe, jeg er nok blitt ganske godt bitt av den basillen jeg også.:giggle: Akkurat nå prøver jeg å komme over/forstå hvorfor jeg bare oppnår 10% slip med en relativ døll DF-150 med 2,5:1 girutveksling. Jeg antar at slip% går litt opp etterhvert som motor heves, men dette var totalbom - eller nesten ihvertfall... 2 hakk opp og så er vi kanskje på 5700-5800? Kanskje, kanskje ikke. Hjernen er alene i kveld. 1" ned? 1,5" ned? :giggle:

Solseng

Solseng

Hehe, jeg er nok blitt ganske godt bitt av den basillen jeg også.:giggle: Akkurat nå prøver jeg å komme over/forstå hvorfor jeg bare oppnår 10% slip med en relativ døll DF-150 med 2,5:1 girutveksling. Jeg antar at slip% går litt opp ettrehvert som motor heves, men dette var totalbom - eller nesten ihvertfall... 2 hakk opp og så er vi kanskje på 5700-5800? Kanskje, kanskje ikke. Hjernen er alene i kveld. 1" ned? 1,5" ned? :giggle:

Solseng

Solseng

Hehe, jeg er nok blitt ganske godt bitt av den basillen jeg også.:giggle: Akkurat nå prøver jeg å komme over/forstå hvorfor jeg bare oppnår 10% slip med en relativ døll DF-150 med 2,5:1 girutveksling. Jeg antar at slip% går litt opp ettrehvert som motor heves, men dette var totalbom - eller nesten ihvertfall... 2 hakk opp og så er vi kanskje på 5700-5800? Kanskje, kanskje ikke. Hjernen er alene i kveld.:giggle:

Solseng

Solseng

Hehe, jeg er nok blitt ganske godt bitt av den basillen jeg også.:giggle:

• Create New...