TorOskarW Startet 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2020 Jeg har en nyinnkjøpt Askeladden Freestyle og i går når jeg var ute stoppet båten ca 100m fra land. Når jeg da prøver å vri på tenningsnøkkelen kommer pipelyden, men ingen liv når jeg vrir videre for å starte. For meg virker det som om starteren ikke får strøm. Motortilt, lanterner osv virker så det er hvertfall noe strøm på batteriet. Noen som har noen gode tips til hva jeg bør sjekke får å få liv i båten igjen? Sitér dette innlegget Link to post
HengDykk Svart 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2020 Hei 1. Sjekk dødmannsknappen 2. Sjekk at du har satt giret i N (fri) Sitér dette innlegget Link to post
Pluggen1 Svart 14.August.2021 Link til dette innlegget Svart 14.August.2021 Er ny på dette nettstedet. Du har sikkert funnet ut av det for lenge siden. Det er to brytere under rattet. Den ene av dem kutter strømmen til starteren slik at motoren ikke starter. Har du kommet bort i en av slik at den er vippet ned, er strømmen til starteren brutt. Men som du sier, alt annet virker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.