kjellboe Startet 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2020 Jeg har montert et lowrance hook reveal i dracoen. Da det ser ut til at propellen går mot klokka satte jeg svingeren på venstre side av drevet mellom det og trim plan. Men når jeg kommer opp i plan og ligger fra 18 til 25 knop mister jeg hvor dypt det er... Noen som har noen tips til hva jeg må endre her? Mvh Kjell Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 5.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2020 Prøv å vinkle svingeren svakt ned i bakkant. Hvis ikke det hjelper så må du justere høyden, vil foreslå å flytte den noen millimeter opp som første test. Men litt vanskelig å vurdere basert på bilder. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Det er vannstrømmen over svingeren som gjør at du mister dybden. Det kommer luft rundt den og da ser du ikke dybden. Den må monteres slik at det ikke kan dannes luft rundt den. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
kjellboe Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 (redigert) Takk for svar :) Jeg kan prøve og heise den litt til og vinkle den et hakk. Det spruter vann opp på siden av den når jeg ligger i plan, så det kan jo være at de n er for langt nede. Men avstand til propell og trimplan er grei? Redigert 6.Juli.2020 av kjellboe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fleggis Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Sånn har det vært på alle mine båter, bekymrer meg mitt på ryggen ? Hva trenger man ekkolodd info til når man ligger i plan? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Er vel det som er ulempen med utvendig giver. Ikke så god i høy fart. Sitér dette innlegget Link to post
Chilli Solbris Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Tror ærlig talt at du ikke klarer å løse problemet. Sitér dette innlegget Mvh Chilli Solbris Båtlivet gir meg de største gleder! Og de største sorger!😂 Trenger du noe? www.solbrismaritime.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.