Sjø1 Startet 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2020 Etter et år med Finnmaster T7 (og veldig fornøyd) la jeg ut båten for salg for være båtløs frem til høsten/neste vår. Finnmaster T7 Båten ble annonsert på Finn på Tirsdag og onsdags morgen var den solgt, overlevert til ny eier på Torsdag. Fredags morgen ser jeg en annonse på akkurat den båten jeg ønsket meg. https://www.finn.no/boat/forsale/ad.html?finnkode=183365012 Lørdags morgen var jeg å så på båten, båten var så pen som i annonsen så det var bare å overføre penger til ny eier og ta med seg båten. Så henteturen går fra Brattsøhavn til Marnet Park Marina. Ikke mye si om turen annet at jeg og resten av familien er veldig fornøyde. Som dere ser måtte vi kjøre pent pga store bølger Sitér dette innlegget Link to post
Sjø1 Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Litt flere bilder fra turen Sitter og er litt betengt på hvor er det trykt å gå Noen bilder fra turen/båten Og tilslutt noen bilder fra hjemhavnen Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Gratulerer med ny båt! Den så strøken ut ?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjø1 Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 jørn skrev 6 minutter siden: Gratulerer med ny båt! Den så strøken ut ?? Takk, båten er meget strøken. Er veldig fornøyd selv. Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 (redigert) Moro når markedet fungerer slik at man kan både selge og kjøpe i samme uke. Gratulerer med salg og kjøp og ikke minst en fin båt. Er det rom for prisforhandlinger i ett het marked? Du har jo på en liten uke sittet i begge posisjoner. Redigert 6.Juli.2020 av pipe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 6.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 Gratis. Kjekk og nesten litt kort hentetur?? Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Sjø1 Svart 6.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2020 pipe skrev for 1 time siden: Moro når markedet fungerer slik at man kan både selge og kjøpe i samme uke. Gratulerer med salg og kjøp og ikke minst en fin båt. Er det rom for prisforhandlinger i ett het marked? Du har jo på en liten uke sittet i begge posisjoner. Hei Det er ett hett båtmarked nå om dagen , det er det ingen tvil om. Pruting tror jeg at du kan glemme. Tror jeg hadde 20 henvendelser på de få timene båten lå på Finn før jeg markerte den for solgt. Alle skulle komme for å kjøpe den hvis ikke den jeg hadde avtale med kjøpte den. Det samme var det for han som solgte T8'en lurvetass skrev 35 minutter siden: Gratis. Kjekk og nesten litt kort hentetur?? Takk. Ja, alt for kort hentetur. Skal på lengre tur med den senere i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Sjø1 Svart 8.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2020 Hei Forsetter i denne tråden med noen spørsmål ang. Skipsregisteret. T8'en jeg kjøpte var registrert i skipsregisteret, er det noen fordel for meg å forsette å ha båten registrert der eller er det bare å droppe den omregisreringen. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 8.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2020 Jeg ville fortsatt med registrering i NOR. Eneste skikkelige registeret for båt i Norge. Koster noen kroner å omregistrere, men til gjengjeld er det ikke noe årsgebyr. Om ikke annet vil det være en fordel den dagen du skal selge igjen. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
lurvetass Svart 8.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2020 Enig med Brigg Omregistrering i skipsregister. Du får tinglyst skjøte og ingen årsgebyr. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
Sjø1 Svart 9.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2020 Da beholder jeg registreringen i NOR. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.