Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Jeg begynner også å se for meg at rating på styringer handler mer om hva slags propeller fabrikantene ser for seg benyttet, og ikke hk i seg selv. Så med Revolution-4, Bravo1, Enertia Eco, Suzukis 3x16" og andre 4x15"ish propper (RX-4/Rebel muligens?/Evinrude), så er det "300hk" rating" som gjelder selv om man kjører med en 150hk påhengs.

Det er ganske så ok å ha styring selv om dette ble dyrere enn jeg hadde håpet på...:giggle:-->:diving:

Solseng

Solseng

Jeg begynner også å se for meg at rating på styringer handler mer om hva slags propeller fabrikantene ser for seg benyttet, og ikke hk i seg selv. Så med Revolution-4, Bravo1, Enertia Eco, Suzukis 3x16" og andre 4x15"ish propper (RX-4/Rebel muligens?/Evinrude), så er det "300hk" rating" som gjelder selv om man kjører med en 150hk påhengs.

Det er ganske så ok å ha styring selv om dette ble dyrere enn jeg hadde håpet på...:giggle:

Solseng

Solseng

Det er ganske så ok å ha styring.:giggle:

Solseng

Solseng

Jeg begynner også å se for meg at rating på styringer handler mer om hva slags propeller fabrikantene ser for seg benyttet, og ikke hk i seg selv. Så med Revolution-4, Bravo1, Enertia Eco, Suzukis 3x16" og andre 4x15"ish propper (RX-4/Rebel muligens?/Evinrude), så er det "300hk" rating" som gjelder.

Det er ganske så ok å ha styring.:giggle:

Solseng

Solseng

Jeg begynner også å se for meg at rating på styringer handler mer om hva slags propeller fabrikantene ser for seg benyttet, og ikke hk i seg selv. Så med Revolution-4, Bravo1, Suzukis 3x16" og andre 4x15"ish propper (RX-4/Rebel muligens?/Evinrude), så er det "300hk" rating" som gjelder.

• Create New...