Jump to content

Edit History

Solseng

Solseng

Behold den hvis den funker. Jeg startet også med den, og er 30-40K lettere i lommeboken nå. Hvis den ikke funker optimalt, så kan jeg hjelpe deg med å finne noe bedre og lette litt på lommeboken.:giggle: B.t.w: 3x14,75x23 er nok en "150hk"-propell, eller innafor en 150hk rating på styringen. Og med denne propellen vil jeg tro du er nær 40 knop eller vel så det på topp? Hvis ikke så bør du se på turtallet. Du bør ligge på rundt/godt og vel 6000rpm på topp/lett lastet.

Solseng

Solseng

Behold den hvis den funker. Jeg startet også med den, og er 30-40K lettere i lommeboken nå. Hvis den ikke funker optimalt, så kan jeg hjelpe deg med å finne noe bedre og lette litt på lommeboken.:giggle: B.t.w: 3x14,75x23 er nok en "150hk"-propell, eller innafor en 150hk rating på styringen. Og med denne propellen vil jeg tro du er nær 40 knop på topp? Hvis ikke så bør du se på turtallet. Du bør ligge på rundt/godt og vel 6000rpm på topp/lett lastet.

Solseng

Solseng

Behold den hvis den funker. Jeg startet også med den, og er 30-40K lettere i lommeboken nå. Hvis den ikke funker optimalt, så kan jeg hjelpe deg med å finne noe bedre og lette litt på lommeboken.:giggle: B.t.w: 3x14,75x23 er nok en "150hk"-propell, eller innafor en 150hk rating på styringen.

Solseng

Solseng

Behold den hvis den funker. Jeg startet også med den, og er 30-40K lettere i lommeboken nå. Hvis den ikke funker optimalt, så kan jeg hjelpe deg med å finne noe bedre og lette litt på lommeboken.:giggle:

Solseng

Solseng

Behold den hvis den funker. Jeg startet også med den, og er 30-40K lettere i lommeboken. Hvis den ikke funker optimalt, så kan jeg hjelpe deg med å finne noe bedre og lette litt på lommeboken.:giggle:

• Create New...