Jump to content

Edit History

DeepFu

DeepFu

Skrivefeil

Etter mye om og men er gammelbåten kassert, motoren solgt og nytt innkjøpt. Brukt Buster M og flett ny Tohatsu 30hk. Så nå satser vi på at akkurat båtholdet blir mye enklere.. Tenkte jeg skulle montere ekkolodd, men har ikke veldig lyst å skru rett i båten. Det var montert en plate på glideskinne på akterspeilet, og jeg antar den har vært til ekkolodd. Selve plata var fullstendig opptært (aluminium) men bolter, skinne og plastklossene som går i skinna var i god stand. Bør jeg få tak i en ny aluplate, eller kan jeg bruke en bit skjærefjøl i plast, eller en bit stålplate? 

Jeg har en mistanke om at det ekkoloddet jeg blir å montere blir ganske midlertidig, og at jeg investerer i noe bedre om ikke lenge, så da er det greit å bare skru av gammel svinger og på med ny uten å måtte dille med tetting av hull i akterspeilet. 

DeepFu

DeepFu

Etter mye om og men er gammelbåten kassert, motoren solgt og nytt innkjøpt. Brukt Buster M og flett ny Tohatsu 30hk. Så nå satser vi på at akkurat båtholdet blir mye enklere.. Tenkte jeg skulle montere ekkolodd, men har ikke veldig lyst å skru rett i båten. Det var montert på en plate på glideskinne på akterspeilet, og jeg antar den har vært til ekkolodd. Selve plata var fullstendig opptært (aluminium) men bolter, skinne og plastklossene som går i skinna var i god stand. Bør jeg få tak i en ny aluplate, eller kan jeg bruke en bit skjærefjøl i plast, eller en bit stålplate? 

Jeg har en mistanke om at det ekkoloddet jeg blir å montere blir ganske midlertidig, og at jeg investerer i noe bedre om ikke lenge, så da er det greit å bare skru av gammel svinger og på med ny uten å måtte dille med tetting av hull i akterspeilet. 

• Create New...