Jump to content

Edit History

Honduras

Honduras

FM-motorer:

C-2: 4-Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. C-motoren er tydelig mindre en D- motorene.

D-2 : 5-6 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del.

D-3 : 6-7 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. Motoren har større syl boring enn D-2.
På C og D motorene er det stor variasjon av påmontert utstyr for vridbar propell, frikopling og bakstart.

 

L-5: 6-8 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.

 

L-2: 8-12 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.

S-1: 4 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 90mm. Syl merket C-101

S-15: 4,5 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 100mm. Syl merket C-101A

S-2: 8-12Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold.

S-22: 12-16Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold

 

Du har en to-sylindret motor med magnet-tenning og 9 muttere på toppen og tre på manifolden = L5

Ser forøvrig ut som du mangler pinnebolten i midten

Honduras

Honduras

FM-motorer:

C-2: 4-Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. C-motoren er tydelig mindre en D- motorene.

D-2 : 5-6 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del.

D-3 : 6-7 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. Motoren har større syl boring enn D-2.
På C og D motorene er det stor variasjon av påmontert utstyr for vridbar propell, frikopling og bakstart.

L-5: 6-8 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.

L-2: 8-12 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.

S-1: 4 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 90mm. Syl merket C-101

S-15: 4,5 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 100mm. Syl merket C-101A

S-2: 8-12Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold.

S-22: 12-16Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold

 

Du har en to-sylindret motor med magnet-tenning og 9 muttere på toppen og tre på manifolden = L5

Ser forøvrig ut som du mangler pinnebolten i midten

Honduras

Honduras

FM-motorer:

C-2: 4-Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. C-motoren er tydelig mindre en D- motorene.

D-2 : 5-6 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del.

D-3 : 6-7 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. Motoren har større syl boring enn D-2.
På C og D motorene er det stor variasjon av påmontert utstyr for vridbar propell, frikopling og bakstart.

L-5: 6-8 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.

L-2: 8-12 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.

S-1: 4 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 90mm. Syl merket C-101

S-15: 4,5 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 100mm. Syl merket C-101A

S-2: 8-12Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold.

S-22: 12-16Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold

 

Du har en to-sylindret motor med magnet-tenning og 9 muttere på toppen og tre på manifolden = L5



×
×
  • Create New...