
Honduras
FM-motorer:
C-2: 4-Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. C-motoren er tydelig mindre en D- motorene.
D-2 : 5-6 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del.
D-3 : 6-7 Hk 1-syl motor hvor syl og topp er støpt i en del. Motoren har større syl boring enn D-2.
På C og D motorene er det stor variasjon av påmontert utstyr for vridbar propell, frikopling og bakstart.
L-5: 6-8 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.
L-2: 8-12 Hk 2-sylindret motor med manuell start og magnet-tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold. Dynastart kan være ettermontert.
S-1: 4 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 90mm. Syl merket C-101
S-15: 4,5 Hk 1-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Sylinderboring 100mm. Syl merket C-101A
S-2: 8-12Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning. Motoren har 9 muttere på topplokk og 3 muttere på manifold.
S-22: 12-16Hk 2-sylindret motor med Dynastart og elektrisk tenning motoren har 10 muttere på topplokk og 2 muttere på manifold
Du har en to-sylindret motor med magnet-tenning og 9 muttere på toppen og tre på manifolden = L5
Ser forøvrig ut som du mangler pinnebolten i midten