Bjørn Hansvik
Takk forklaring og tips. Setter stor pris på alt jeg lærer ? jeg ønsker og legge mye i å få båten fin. Jeg vil ha den blank og fin.
båten skal stå for det meste på henger.
Det med sammenleggbare seter frem var en god ide, men ønsker og ha tilgang hele veien fra bak til fram uten og må tråkke over en sittebenk. Mulig jeg bare er for nøye. Går vel for den for øyeblikket ?
Tenkte også på å ha bakerste sittedel som den er, bare ordne et lokk slik at jeg får lagret drivstoff og pikk pakk under. Ser for meg da og lage ryggstø å bruke sittedelen mer som en brei sitte/ligge del.
Tenkte også å forbedre gulv, kan vel da legge ei vannfast treplate eller noe?
Skal ha glatte hvite overflater om bord. Vil ha litt fiskestengergoldere og diverse, så må vel støpe. har hørt st det går å borre hull og fylle med tec7, og skruve i det. Men glassfiberen er vel ikke så tykk at det holder?
Oppdaget også at det er vann i den flyte delen, Dørken/gulvet eller hva det heter.
Og borre dreneringshull er vel noe man bør unngå. kanskje med å borre et hull og montere en messingring med skrukork slik at jeg får lenset ut vannet.
bunnstoff og hva som er brukt og gjort, skader og evt andre feil er ukjent. Må ta alt fra start ?
bjørn