Raldo Startet 7.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2020 Hei, tenkte pusse ned en gammel plast- båt jeg har. Virker som om den er lakket med noe en komponents-maling opp på den originale. Hva slags utstyr gjør man det fortest med, type slipemaskin, type slipepapir,etc? Sitér dette innlegget Link to post
kjellboe Svart 7.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2020 (redigert) Varmluftpistol og sparkel spade skal ikke undervurderes. Enkomponent maling tetter slipepapiret rimelig fort. Varm opp og kjenn med skrapa når malingen løsner. Jeg har varmet opp til malinga bobler på glassfiberbåt, men prøv på et lite synlig sted først tilfelle plasten under ikke tåler varmen. Det burde gå relativt kjapt og greit. -Kjell Redigert 7.Juli.2020 av kjellboe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Raldo Svart 7.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2020 Ok, skal prøves. Sitér dette innlegget Link to post
Sjølsøkk Svart 7.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2020 Støtter varmepistol, gjorde samme jobb selv, slipper å puste i deg pussestøv i kilo is. sjekk ut prosjekttråden min, holder på med samme jobben, er kommet til å starte på 12v anlegget som pt er borte. ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.