Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Hva med å vaske båten gullende rent innvendig ?
Jeg syntes blåfarven er til å leve med og ville begynt ett annet sted som å montere på motoren og ordnet den under vannlinjen.
Sesongen er kort,så bruk båten nå er min oppfordring

Maler du båten innvendig ender man gjerne opp med ett resultat som ser greit ut der og da.
Så begynner forfallet med møkk og skitt som setter seg godt fast i strukturen i malingen fordi det er nesten umulig å ikke få struktur.
Gulvet der man går vil bli slitt slik at blå fargen tyter frem her og der ispedd flassing her og der i hele båten innvendig.
Nei behold heller fargen hvis ikke du bare hater den     

pipe

pipe

Jeg syntes blåfarven er til å leve med og ville begynt ett annet sted som å montere på motoren og ordnet den under vannlinjen.

Maler du båten innvendig ender man gjerne opp med ett resultat som ser greit ut der og da.
Så begynner forfallet med møkk og skitt som setter seg godt fast i strukturen i malingen fordi det er nesten umulig å ikke få struktur.
Gulvet der man går vil bli slitt slik at blå fargen tyter frem her og der ispedd flassing her og der.
Nei behold heller fargen hvis ikke du bare hater den     

pipe

pipe

• Create New...