Jump to content

Kart over Mjøsa?


Jonner’n

Recommended Posts

Mulig noe finnes, men det finnes pent lite kart over elver og innsjøer generelt. Jeg vet at det er noen som jobber med å kartlegge en del, men jeg ble fortalt at det er "vanlige folk" som tar det på fritida. For et år eller to siden så mener jeg å huske at de hadde gått over ca. 10% av Mjøsa. Jeg skulle gjerne ha hatt et kart over Øyeren, men det finnes visst ikke.

Link to post
Share on other sites

Ligger noe på garmin quick draw felleskapet på mjøsa, feks, Fra lillehammer og litt sør, nessundet, litt i furnesfjorden. Fritt fram og laste ned til garmin plotter. Veit ikkje om nivået varier mykje på mjøsa, men bunnen vil vel forbli den samme. Du Kan jo enkelt lage egne kart med egen garmin plotter og en enkel svinger, trenger ikke å være så dyrt heller, men klart raskest å kartlegge med side view svinger. Norske innsjøer er vel fritt frem å kartlegge og dele, ligger en del feks fra sverige i quick draw kartet, norge ligger litt bak

9FEEE03C-094E-489B-ADA8-8A9509CEAFDD.png

Redigert av Furu (see edit history)

Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002

Skipsvrak i norge på google.     Furuholmen28.com

Link to post
Share on other sites

ChaosPilot skrev On 10.7.2020 at 10.32:

Hei, jeg har ihvertfall Garmin kartplotter med nytt kart over Mjøsa (detaljert). Kommer ikke i farten på kartområdet, men kan sjekke.

Det er supert! 👍 rart om Norges største innsjø ikke skulle ha noe annet enn «hjemmesnekret»

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...