zooper Startet 9.Juli.2020 Del på Facebook Startet 9.Juli.2020 Hvilke apper mener du er spesielt nyttige for båtfolk. Her er noen av de jeg har installert: Boating (Navionics): Kartplotter, litt dyr, men fantastisk bra. Vaavud: Vindmåler (krever propell som plugges rett i øretelefonutgangen på mobilen) Marine Traffic: AIS Harbour Guide (havneguiden) WI-FI analyser: Sjekk kvaliteten på nettet i gjedtehavna Blåskjell: Sjekk om det er trygt å plukke blåskjell der du er Gule Sider På Sjøen: Kartplotter og AIS YR Sitér dette innlegget Link to post
enslagsgjest Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Sitér dette innlegget Jeg er en slags gjest Link to post
Ida Marie III Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Tidevanns ap.... Greit å vite når det er lavvann, så en kan stramme fortøyningene når en ligger inntil en fjellvegg...😉 Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 (redigert) BåtFart app Ny app som gjør det enklere å følge fartsgrensene til sjøs. Redigert 9.Juli.2020 av BMW X1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Arne2 Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Ventusky global oversikt over vær og vind. Har også webside. https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.ackee.ventusky&hl=en https://www.ventusky.com/ Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 jeg bruker bare joyn. Er ikke en maritim app men en app som holder medlemskort. Derfor fikk jeg opp både båtkortet og medlemskapet i Redningsselskapet automatisk. Fint det så sparte jeg noen gram vekt og så vet jeg hvor jeg har ting hvis det skulle skje noe Sitér dette innlegget Link to post
Kjell Lasse Svart 9.Juli.2020 Del på Facebook Svart 9.Juli.2020 Hørt mye bra om Navionics . Men att dei vil slutte med oppdateringer. Stemmer dette? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 10.Juli.2020 Del på Facebook Svart 10.Juli.2020 Navionics kom med en ny app for ca 1 år siden som heter Boating. Se mitt bilde. den er meget bra. Jeg liker godt at ruter kan overføres fra ipad til plotter og tidevannsfunksjonen Sitér dette innlegget Link to post
seilfred Svart 10.Juli.2020 Del på Facebook Svart 10.Juli.2020 Ankervakt! tror den rett og slett heter Anchor Watch. Har vist seg å være en meget kjekk sak. Mobilen har en jo med i køya, og kan følge med på bevegelser eller sågar få en alarm hvis du havner utenfor egendefinert radius. Sitér dette innlegget Jeg vet ikke hvorfor min båt lekker, men en dag kommer jeg til bunns i problemet! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.