Jump to content

Zip Wake trim viser mer en tidligere

Rookie_332

Recommended Posts

Rookie_332 skrev for 5 timer siden:

Hva har skjedd ? 

Ja hva har skjedd. Men hva har du sjekket? Lastet mere ombord i båten? Sjekket giver? Kjenner ikke systemet og vet ikke hvordan det virker. Har du fysisk sjekket at de går helt ut og inn? Om du kunne skrive litt mere om hva du har gjort så er det mye lettere for andre å gi tips og råd. 

Kjellg skrev 1 time siden:

Ja hva har skjedd. Men hva har du sjekket? Lastet mere ombord i båten? Sjekket giver? Kjenner ikke systemet og vet ikke hvordan det virker. Har du fysisk sjekket at de går helt ut og inn? Om du kunne skrive litt mere om hva du har gjort så er det mye lettere for andre å gi tips og råd. 

Hei ja takk, egentlig kun skiftet kartplotter og tatt bort gps da det er GPS i kartplotter ellers ikke noe . Det virker som hvis jeg setter det på 0 nå så kommer drevet litt for langt opp og høres nesten ut som den suger litt luft ved større dønninger ? Så jeg må ha den på -4, -5. Ikke sett fysisk om de går helt ut el. Bør kanskje gjøre det ?

Da tror jeg du blander litt her. Hekkaggregatet eller drev, er en ting men du skrev Zip Wake i overskriften, og det har samme funksjon som trimflaps. Men om det er drevet du mener så er det til stor hjelp om du skriver hvilket drev det er. Jeg har lite erfaring med drev, men vet at det sitter en giver der bak en plass. Kanskje det er den som tuller med deg. 

Redigert

Leste det en gang til. Går det an å resette zip wake, kontrollenhet og interceptorer? Det er vel også en kalibreringsfunksjon på dem? Først må du kanskje ta en funksjonstest på dem og se at de går helt ut og inn. Har du sett i manualen om det står noe der? Er egentlig litt usikker på om det er drevet eller interceptorene som lager krøll for deg. Er drevet riktig innstillt og at det ikke står for høyt? 

Redigert av Kjellg (see edit history)
Kjellg skrev 1 time siden:

Da tror jeg du blander litt her. Hekkaggregatet eller drev, er en ting men du skrev Zip Wake i overskriften, og det har samme funksjon som trimflaps. Men om det er drevet du mener så er det til stor hjelp om du skriver hvilket drev det er. Jeg har lite erfaring med drev, men vet at det sitter en giver der bak en plass. Kanskje det er den som tuller med deg. 

Redigert

Leste det en gang til. Går det an å resette zip wake, kontrollenhet og interceptorer? Det er vel også en kalibreringsfunksjon på dem? Først må du kanskje ta en funksjonstest på dem og se at de går helt ut og inn. Har du sett i manualen om det står noe der? Er egentlig litt usikker på om det er drevet eller interceptorene som lager krøll for deg. Er drevet riktig innstillt og at det ikke står for høyt? 

Ah beklager mener drevet ? ja at det skal gå å nullstille drevet el ?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...