bavariaeier2020 Startet 11.Juli.2020 Del på Facebook Startet 11.Juli.2020 Jeg skal montere en cockpitkalesje på en Bavaria 30 seilbåt, og mangler instruksjon på hvordan bøylene skal monteres. Den er fra Alf Hansen, den var kjøpt i 2017 men monteres nå i 2020 for første gang. På hver side er det en metall/hvit plast bøylefot som skal monteres i en skinne (hvor og hvordan?), og et støtteben med grå plastfot som skal monteres bakover (hvor?). Glad for detaljer, bilder, mål på hvor de skal skrues fast. Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 skinnen har du jo der. Vedder på denne monteres på båten, så ene festet er justerbart. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
bavariaeier2020 Svart 11.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Jo takk, såpass har jeg forstått. Spørsmålet er hvor skinnen skal plasseres, og hvor støttefoten skal plasseres. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Alf hansen svarer vel kjapt.., har du spurt dem..? Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Når jeg bestilte telt fra Alf Hansen, så fikk jeg et bilde som viste akkurat hvor skinnen skulle plasseres, de ha kanskje et slikt til båten/malen din også. Sitér dette innlegget Link to post
bavariaeier2020 Svart 13.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2020 Jeg har ingen slik mal dessverre, derfor jeg hører her på forumet om noen med en Bavaria 30 2007-modell skulle ha instruksjoner liggende. Det er vel kanskje fellesferie-tid hos Alf Hansen nå, har ikke kommet gjennom på tlf i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 13.Juli.2020 Del på Facebook Svart 13.Juli.2020 bavariaeier2020 skrev for 5 timer siden: har ikke kommet gjennom på tlf i dag. ... kanskje en E-post: post@alfhansen.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.