Old sailer Startet 11.Juli.2020 Del på Facebook Startet 11.Juli.2020 Er der noen her som kan forklare hvorfor man ikke kan installere webasto tverskips. Hadde tidligere wallas som var installert tverskips i min seilbåt.Hadde håpt og bruke eksosutgangen fra Wallas så jeg slipper for å Borre nyt hul til min webasto air top 2000. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 11.Juli.2020 Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Ja, men først må du endre emnetittel så den er i hht. forumreglene. Sitér dette innlegget Link to post
Old sailer Svart 11.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 (redigert) Old sailer skrev for 4 timer siden: Redigert 11.Juli.2020 av Old sailer Webasto trerskips eller langskips? (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Old sailer Svart 11.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 (redigert) Old sailer skrev for 4 timer siden: Redigert 11.Juli.2020 av Old sailer (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Old sailer Svart 11.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2020 Lazyjack skrev for 3 timer siden: Ja, men først må du endre emnetittel så den er i hht. forumreglene. For ikke til å endre emnetittel gått over 3 timer Beklager Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.