rolf1 Startet 11.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2020 Har en 1999 modell Suzuki DT 9.9. Denne fulgte med en båt jeg nylig kjøpte. Forrige eier sa han hadde renset forgasser, men justering av blandingsskruene etterpå har han bommet på. Noen som kan fortelle meg hva standard setting på disse skal være? Har tegnet inn pil på nevnte skruer. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Hansvik Svart 12.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2020 Har samme motor. Ser ut som på første bildet at skruven er litt lenger ned en min. Min er nylig tatt service på. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Hansvik Svart 12.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2020 Sitér dette innlegget Link to post
rolf1 Svart 12.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2020 Nå har jeg renset forgasseren i ultralydvasker og satt den på plass igjen. Den nederste skruen skal stå helt inne, hvis ikke lekker bensinen ut. Blandingsskruen justerte jeg med tomgangsskruen helt ute. Justerte den til 1 3/4 omdreining ut. Går nå som en klokke. Nå renser jeg en yamaha 9.9 forgasser i ultralydvaskeren. Fantastisk redskap. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.