xr4ti Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Fergu skrev 6 minutter siden: Bunndelene var det ingen interesse for, så de ble kastet. Ja da kastet du en formue dessverre. Ikke for å strø salt i et sår du ikke viste du hadde men slike 2,5 veiver er i dag neste verdt sin vekt i gull innen trimming av bilmotorer. Det samme med marine 234-toppene som har kraftigere ventilløftere og kammer. Men nok om det. Sitér dette innlegget Link to post
Fergu Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 xr4ti skrev for 5 timer siden: Ja da kastet du en formue dessverre. Ikke for å strø salt i et sår du ikke viste du hadde men slike 2,5 veiver er i dag neste verdt sin vekt i gull innen trimming av bilmotorer. Det samme med marine 234-toppene som har kraftigere ventilløftere og kammer. Men nok om det. Toppene gikk som varmt hvetebrød på FINN. Jeg plukket ut veivene og la de på FINN også, absolutt ingen respons etter gjentatte forsøk. Derimot ble det solgt et og annet registerreimdeksel fra B234 Minner om at dette var B234 blokker med slaglende 80mm. AQ171 med B230 blokk og 2,5l slagvolum har slaglengde 86mm (Marineveiv) Sitér dette innlegget Link to post
xr4ti Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Fergu skrev for 1 time siden: Toppene gikk som varmt hvetebrød på FINN. Jeg plukket ut veivene og la de på FINN også, absolutt ingen respons etter gjentatte forsøk. Derimot ble det solgt et og annet registerreimdeksel fra B234 Minner om at dette var B234 blokker med slaglende 80mm. AQ171 med B230 blokk og 2,5l slagvolum har slaglengde 86mm (Marineveiv) Ah, da misforstod jeg. Kortslagveivene er ikke verdt sin vekt i stål engang. Beklager off topic til trådstarter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.