Jump to content

Edit History

pipe

pipe

Hulda skrev 37 minutter siden:

Anekdoter om at kjeramikk irrer i sure løsninger er sprøyt. Trolig servert av en mekaniker som ikke vet hva han snakker om. Slike tetningsringer blir typisk bruk på syreapplikasjoner i industrien. Forklaringen er ren bløff. 

Det var importøren som avslo reklamasjonen og tok seg bryet med å lage en teknisk rapport med bilder og forklaring.
Ikke kostet vannpumpen noe særlig heller så kostnaden de hadde med å sende inn vannpumpen og utarbeide en teknisk rapport oversteg nok kostnaden med å bare gi ut en ny vannpumpe.

Skulle nok sett den komme da forhandleren måtte sende inn vannpumpen til importør mens jeg måtte legge ut for en ny i påvente av behandlet reklamasjon.
Så nå har jeg potensielt satt inn enda en vannpumpe av dårlig kvalitet hvis dette er nivået

pipe

pipe

Hulda skrev 18 minutter siden:

Anekdoter om at kjeramikk irrer i sure løsninger er sprøyt. Trolig servert av en mekaniker som ikke vet hva han snakker om. Slike tetningsringer blir typisk bruk på syreapplikasjoner i industrien. Forklaringen er ren bløff. 

Det var importøren som avslo reklamasjonen og tok seg bryet med å lage en teknisk rapport med bilder og forklaring.
Ikke kostet vannpumpen noe særlig heller så kostnaden de hadde med å sende inn vannpumpen og utarbeide en teknisk rapport oversteg  nok kostnaden med å bare gi ut en ny vannpumpe.
Skulle nok sett den komme da forhandleren måtte sende inn vannpumpen til importør mens jeg måtte legge ut for en ny i påvente av behandlet reklamasjon.
Så nå har jeg potensielt satt inn enda en vannpumpe av dårlig kvalitet.

• Create New...