Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

I dag morges mailet jeg et firma som heter telmo.no, og de skryter av at de har "Superrask levering (1-3 virkedager)" og "Alltid proff hjelp og gode råd på telefon, epost eller chat". Men jeg har ikke hørt noe ennå, og et firma som ikke svarer på E-post, gidder jeg ikke ringe. Jeg trenger anoder fort, så jeg kan få satt båten på vann på søndag. Er det noen som vet hvor jeg bør bestille sånt fra? Jeg skal ha rundbaut, med anodene til kjølingen. De er begynt å tære, og da vil jeg ikke sette ut båten før jeg har fikset det. Båten har hovedsakelig stått på henger de siste par årene og bare vært uti noen få ganger i året.

Mastiff

Mastiff

I dag morges mailet jeg et firma som heter telmo.no i dag, og de skryter av at de har "Superrask levering
(1-3 virkedager)" og "Alltid proff hjelp og gode råd på telefon, epost eller chat". Men jeg har ikke hørt noe ennå. Jeg trenger anoder fort, så jeg kan få satt båten på vann på søndag. Er det noen som vet hvor jeg bør bestille sånt fra? Jeg skal ha rundbaut, med anodene til kjølingen. De er begynt å tære, og da vil jeg ikke sette ut båten før jeg har fikset det. Båten har hovedsakelig stått på henger de siste par årene og bare vært uti noen få ganger i året.

• Create New...