Jump to content

Edit History

Mastiff

Mastiff

Og dermed var jeg forvirret. Jeg fikk fem små runde anoder fra forhandleren, i tillegg til den store på motorfestet. Men jeg fant bare fire punkter å sette dem på! Disse innvendige var mellom småtæret og godt tæret, så det var nok på tide. Men altså, hvor finner jeg den siste? Jeg tok av sidedekslene, og det hjalp ikke så mye. Jeg byttet de fire på babord side som er ringet med hvitt. Men mer fant jeg ikke, det var ingen på styrbord side. Hvor er den siste? Den sitter ikke på pumpa til powertrimmen, det er ikke skruhull midt på det, der jeg har sett bilder på nettet. Det eneste jeg kunne tenke meg, er det som er ringet inn med rødt. Men siden den var så forskjellig fra de andre, våget jeg ikke å åpne den i tilfelle det skulle være noe med olje, eller noe sånt. Dette er altså enten en 2012-modell, eller en 2011-overligger.

DF 140 anoder (2).jpg

Mastiff

Mastiff

Og dermed var jeg forvirret. Jeg fikk fire små runde anoder fra forhandleren, i tillegg til den store på motorfestet. Men jeg fant bare fire punkter å sette dem på! Disse innvendige var mellom småtæret og godt tæret, så det var nok på tide. Men altså, hvor finner jeg den siste? Jeg tok av sidedekslene, og det hjalp ikke så mye. Jeg byttet de fire på babord side som er ringet med hvitt. Men mer fant jeg ikke, det var ingen på styrbord side. Hvor er den siste? Den sitter ikke på pumpa til powertrimmen, det er ikke skruhull midt på det, der jeg har sett bilder på nettet. Det eneste jeg kunne tenke meg, er det som er ringet inn med rødt. Men siden den var så forskjellig fra de andre, våget jeg ikke å åpne den i tilfelle det skulle være noe med olje, eller noe sånt.

DF 140 anoder (2).jpg



×
×
  • Create New...