Jump to content

To styreposisjoner, tenfjord. Lufting og kuleventil

Sjeldenutpå

Recommended Posts

For nokre år siden satte eg inn ei tenfjord pumpe inne i båten. Nå skal eg montere tilsvarende på utestyringa.   

Eg hugsar ikkje heilt korleis eg kobla påfylling på den pumpa som er inne, så eg tenkte det var lurt å spørre her, men eg reknar med eg kobla lufteslange / påfylling til den nippelen somner ringa rundt med blått.... kan ikkje det stemme?    blir det riktig plass fylleslangen fra styrepos på taket også?  

Slik at når begge pumper er montert så må eg fylle heile systemet via fyllenippel på øverste pumpe. 

Og så lurer eg på kvifor det er kuleventil ved slangetilkobling.  Det er slik kuleventil på begge pumpene. 

20200713_193808.jpg.2b1b3c70e26a8313aa04213853393539.jpg

20200713_194517.jpg.5a32eeedc39a362addf1d943b07004eb.jpg

Yanmar 6LYA-STP 340hk

ulsetbåt skrev for 1 time siden:

kuleventilen er bypass for å bruke rorkult

Thanks ?   

Så egentlig kunne eg fjerna noko "leamikk" ved å fjerna dei ?   No har eg vert på tess og skaffa nødvendig fittings for å koble pumpa mot eksisterande røyropplegg, så det blir ikkje aktuelt i denne omgang uansett.  

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Vist noko følger her ennå...   styring er montert og det ser bra ut.   

Men slik eg forstår av manual så skal øverste styrepossisjon ha lufting i pluggen på fyllehullet.    Det har ikkje min. 

Eg kan ikkje sjå at den forrige rattpumpa hadde det heller.    

Har dere lufting i pluggen?  Er det evt noko Tess kan hjelpe med eller må eg henvende meg til ein forhandler av tenfjord ?

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Ruby skrev for 4 timer siden:

bare å borre et lite hull

??  nice, med ein sånn liten drink- paraply som skjerming mot regnvær då? 

Eg sendte mail til NorWest (dukka opp som tenfjord leverandør ved googlesøk), og fekk svar at systemet skulle takle temperatursvingninger med tette propper. 

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...