Sjeldenutpå Startet 13.Juli.2020 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2020 For nokre år siden satte eg inn ei tenfjord pumpe inne i båten. Nå skal eg montere tilsvarende på utestyringa. Eg hugsar ikkje heilt korleis eg kobla påfylling på den pumpa som er inne, så eg tenkte det var lurt å spørre her, men eg reknar med eg kobla lufteslange / påfylling til den nippelen somner ringa rundt med blått.... kan ikkje det stemme? blir det riktig plass fylleslangen fra styrepos på taket også? Slik at når begge pumper er montert så må eg fylle heile systemet via fyllenippel på øverste pumpe. Og så lurer eg på kvifor det er kuleventil ved slangetilkobling. Det er slik kuleventil på begge pumpene. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Wallas Service Svart 13.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2020 Kan tenkes du finner svar i dokumentarkivet? Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2020 Takk for den ? Eg bladde igjennom boka i dokumentarkivet men fann ikkje svara. Messingklumpen med kulevetil er ikkje avbilda. Meget mulig det er så opplagt at røropplegget ikkje er vurdert nødvendig å teikna. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Fiks Svart 13.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2020 Kuleventilen er sannsynligvis en bypassventil slik at det også kan (nød)styres med rorkult. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 13.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2020 Kanskje det. Begge pumpene og sylinder var annonsert at de kom frå ein 40fot livbåt. Mulig livbåter har ein slik backupmulighet. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
ulsetbåt Svart 14.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Er riktig som det blir sagt, kuleventilen er bypass for å bruke rorkult. Sett på nippel på pluggen du har ringet rundt med slange mellom begge pumpene, og fyll olje på den øverste pumpa. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 ulsetbåt skrev for 1 time siden: kuleventilen er bypass for å bruke rorkult Thanks ? Så egentlig kunne eg fjerna noko "leamikk" ved å fjerna dei ? No har eg vert på tess og skaffa nødvendig fittings for å koble pumpa mot eksisterande røyropplegg, så det blir ikkje aktuelt i denne omgang uansett. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 14.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2020 Vist noko følger her ennå... styring er montert og det ser bra ut. Men slik eg forstår av manual så skal øverste styrepossisjon ha lufting i pluggen på fyllehullet. Det har ikkje min. Eg kan ikkje sjå at den forrige rattpumpa hadde det heller. Har dere lufting i pluggen? Er det evt noko Tess kan hjelpe med eller må eg henvende meg til ein forhandler av tenfjord ? Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Ruby Svart 15.Juli.2020 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 Det er vel bare å borre et lite hull i pluggen, så har du lufting. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 15.Juli.2020 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2020 Ruby skrev for 4 timer siden: bare å borre et lite hull ?? nice, med ein sånn liten drink- paraply som skjerming mot regnvær då? Eg sendte mail til NorWest (dukka opp som tenfjord leverandør ved googlesøk), og fekk svar at systemet skulle takle temperatursvingninger med tette propper. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.