Sogn Startet 13.Juli.2020 Del på Facebook Startet 13.Juli.2020 Er det nokon på forumet som tilfeldigvis har erfaring med å opne luka som er på dekk over dieseltanken i ein Nimbus 22 Nova? Er den skrudd fast eller er den festa på anna vis? På førehand hjartleg takk for eitkvart innspel. Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 14.Juli.2020 Del på Facebook Svart 14.Juli.2020 (redigert) Hadde en Nimbus 19 Nova, på den hadde jeg av den luken. Var skrudd fast (muligens der lå en pølse med silikon/annet for å tette/lime, husker ikke. Men gikk tålig greit å få luken av) Gav tilgang til bensintanken, via et mannhull fikk jeg inspisert og sugd opp både vann og annet rusk som hadde samlet seg. NB - jeg hadde ikke teakdekk, antar at det ikke endrer noe. Lykke til! Redigert 14.Juli.2020 av Rolf (see edit history) Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Sogn Svart 14.Juli.2020 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2020 Takk for at du tok deg tida til å hjelpe oss. Me planar å ta ut alle teak karpuner som er i yste rekke og skru opp alle skruane som då venteleg vil vere festa i ein glasfiberkarm på undersida. Men om den er limt i tillegg lyt me prøve å skjære av dette før me løfter opp luka. Ikkje akkurat rett fram tilkomst til kontroll av dieseltank dette her! Sitér dette innlegget Link to post
BRAVO Svart 28.April.2021 Del på Facebook Svart 28.April.2021 Hei, har en nova 22 som jeg skulle hatt rens av diesel tanken, hva var din erfaring med denne jobben, mvh arnt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.