AlfArie Startet 13.Juli.2020 Del på Facebook Startet 13.Juli.2020 På Victron MPPT 100/20 lade regulator er fabrikkinnstilling for batteri type "Gel Victron deep discharge(2)". Jeg har 3x 140 A, bly-/syrebatterier, for de batt. mener jeg innstillingene PzS skal benyttes, men hvilke av de tre, se vedl. bilde. Har vært i kontakt med Farco og Gylling, de sier at "bare bruk fabrikkinnstillingene", men hvorfor oppgir da produsenten PzS innstillinger? Noen meninger om hvilken innstilling. innlegget.https://baatplassen.no/i/forum/1-båtforumet/?do=add# Sitér dette innlegget Link to post
Skipsplast 655 Svart 23.Juni.2021 Del på Facebook Svart 23.Juni.2021 Ingen som vet ? jeg lurte også på dette Sitér dette innlegget Link to post
Familiesnekke Svart 24.Juni.2021 Del på Facebook Svart 24.Juni.2021 Jeg har samme regulator og samme type batterier, og fikk samme beskjed av Farco da jeg kjøpte regulatoren. Fungerer veldig bra for meg. Har du ringt Farco for å spørre om «hvorfor»? De har alltid gitt gode svar til meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.